Så er der en ny fisk i vandet...

Sig hej og hils på

Så er der en ny fisk i vandet...

Indlægaf Jones » 03 jun 2014, 17:30

... og navnet er Jones! Halløj folkens, det ser jo meget indbydende ud det her. Jeg er en halvgammel steppeulv på 32. Gammel rebel og anarkist, og sgu' ikke så farlig som medierne giver os ry for at være. Ja ja, jeg vil ikke ind på politiske diskussioner med det samme. Det kan vi tage lidt hen ad vejen. Det væsentlige er, at jeg er en flink fyr og en cool dude. Ligner lidt en autonom, men har ikke meget ellers til fælles med de stenkastende tumper. Jeg mener de gør det på den helt forkerte måde. Jeg er selv en meget fredelig og rolig gemyt. Vil ikke afvise jeg kunne støtte op om en revolution, hvis den blev ført på de rette præmisser og eksekveret noget bedre og mere målrettet end hvad de maskerede tosser har formået hidtil, mest egentlig fordi jeg tror en revolution er nødvendig, sådan som vores moderne samfund ser ud. Det er igen en anden historie, og hører til en anden samtale.

Jeg tror på ærlighed og åbenhed, og i det hele taget dialogen mellem mennesker, og det ses blandt andet ved mine lange indlæg jeg er notorisk kendt for. Jeg skal dog prøve at gøre det kort. Jeg er en kulørt type og en flink fyr. Fredeligt anlagt, næsten helt pacifistisk. Har i min spæde ungdom været meget antimilitaristisk og haft et horn i siden på blandt andet hjemmeværnsfolk. Det er ikke noget personligt; jeg havde et horn i siden på stort set alle dengang, på min egen militante facon. Ja, militærstøvlerne har vi da til fælles, men de umiddelbare ligheder ophører vist også der. :D Alderen og erfaringen bringer indsigt, forståelse, accept og rummelighed. Nu ønsker jeg faktisk selv lidt jeg fik mulighed for at komme ind og gøre tjeneste, når jeg tænker på hvad jeg kunne have haft gavn af, af disciplin og struktur, fællesskabet og meget af det andet, selv om jeg vil mene jeg med tiden har lært at mønstre et vist niveau af selvdisciplin. Alt er relativt, selvfølgelig! Jeg skulle nok bare have skrevet, at jeg skal opleves! :D

Nu har jeg ævlet mere end nok. Jeg glæder mig til at høre fra jer, og måske med tiden mødes? :)

Keep kazoozin',

Jones 8)
Enjoy the ride...
Brugeravatar
Jones (42)
Jonas Eilers Secher
Veteran
Veteran
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 02 jun 2014, 16:48
Geografisk sted: Haslev

2015

Re: Så er der en ny fisk i vandet...

Indlægaf Q » 10 jun 2014, 11:04

Spændende, Velkommen til =)
Niklas Quistgaard
Næstformand Standbyholdet
Brugeravatar
Q (51)
Niklas Petersen Quistgaard
Chefredaktør
Chefredaktør
 
Indlæg: 1174
Tilmeldt: 26 jul 2007, 20:54
Geografisk sted: Danmark, Stevns

2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2023


Tilbage til Jeg kom lige forbi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster